Varning, klago-inlägg

Jag. orkar. inte. mer. 
Jag är så skoltrött, jag orkar inte gå upp på morgonen, jag gör inga av uppgifterna jag ska göra, jag hoppar över proven, jag orkar. inte. försöka. Ni 5 (?) personer som troget hänger kvar här på min blogg trots den usla uppdateringen vill säkert inte läsa om hur skoltrött för ni är säkert också skoltrötta. Men det bryr jag mig inte om

Jag har alltid trott att jag inte kan bli stressad, jag har aldrig känt mig dålig för att jag inte är bra i skolan. Men jag börjar märka hur jag under hela min tid i högstadiet och gymnasiumet har jag bara trängt undan dem känslorna och allting börjar bubbla upp nu. Det kryper i min kropp och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte om jag vill sitta, stå, springa, skrika, gråta, skratta. Ibland känns det som att jag ska drunkna. Men jag fortsätter att tränga undan allt. Jag kan inte förmå mig att sätta mig ner och skriva dem förbannade inlämningsuppgifterna. Så fort någon börjar prata om den där uppgiften på 2000 ord som ska vara inne nästa vecka som jag inte ens börjat på så känner jag hur jag börjar drunkna, men jag tar mig upp och försöker att hålla mig kvar vid ytan. Men snart känns det som att jag inte kommer orka mer, och det finns ingen att rädda mig. Det är bara jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide