Red Red Wine - UB40

Ligger i min säng och drömmer mig bort. Låten i rubriken får mig att fantisera mig iväg till en altan med tända ljus i ett strandhus där jag sitter varm efter all sol på dagen med strandlockigt hår och en tunn tröja. Jag vill ha en underbar kille bredvid mig, vi dricker vin och blir lite lulliga, lyssnar på låten, kysser varandra, dansar lite, pratar hela natten om allt mellan himmel och jord, badar nakna och bara lever. Det ska inte vara glamoröst eller alldeles för romantiskt. Vill bara leva. För att leva är fett, glöm inte det. Det pirrar i hela mig av att tänka på det. Kan inte längta mer till sommaren än vad jag gör just nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide