Mysig onsdag och torsdag

Igår slutade jag skolan vid 2 ungefär, jag och Estelle gick till Humlan och solade, år glass och stekte och efter ett tag kom också Vera och Micke. Vi åkte runt lite i stan och sen åkte jag och träffade pappa och gjorde ett ärende med honom och efter det fikade vi, jag åt jätte god choklad glass och morotskaka.
Vid ungefär 6 kom jag hem och då kom även Estelle till mig. Vi chillade fram tills klockan halv 8 och då gick vi och kollade på mammas och pappas kör uppvisning, det var jätte gulligt. Efter det tog vi moppen och svischade iväg till Bromma hem till Micke, där var Marc Micke, Micke och Nabile. Vi myste på hans altan, kollade på film och däckade.
 
Idag har vi varit hos mig från klockan 11 till 2, vi har solat på min balkong, ätit och tagit vårat första dopp. Det var hur skönt som helst. Sen åkte vi till skolan och nu är vi tillbaka hos mig. Imorgon är det Matte nationella och det är dags att plugga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide