List

Jag heter Hanna Ingegerd Fredrika Båth Sågänger
Jag är för tillfället i skolan
Jag är bra på gåtor och att spela LoL 
Jag tycker inte om att träna
Jag är dålig på att göra läxor
Jag läser jätte mycket på semestrar
Jag gillar när någon bryr sig om mig
Jag sjunger heeela tiden
Jag älskar att tävla
Jag är inte speciellt bra på att inte fucka upp
 
Jag föredrar värme
Jag tycker om min familj och mina vänner
Jag är beroende av oboy, bueno, salami och starbucks kaffe
Jag har på mig svarta jeans, air max, en blus och en kofta
Jag dricker varje helg, yeah
Jag lyssnar på Send me on my way - Rusted Root
Jag blir arg på dem som röstar på SD och hatar feminister, dumma idiots
Jag är rädd för att bli gammal
Jag önskar att jag hade väldig hög IQ
Jag är pinsamt dålig på att komma i tid
Jag är uppvuxen på Reimersholme
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide