Hannah min bästavän

Idag fyller min bästavän Hannah Florin 17 år. Hon och jag har känt varandra i 2 år men utan att överdriva så känns det som att jag har känt henne i hela mitt liv. Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne, vi kan ta en titt på varandra och veta hur varandra mår, och vi bryr oss alltid. Det finns inget ytligt i våran vänskap och det är det finaste man kan ha. Jag skulle göra allt för denna tjej och hon för mig. 
Jag älskar dig, grattis på födelsedagen! 2 år tillsammans nu och resten av våra liv tillsammans väntar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh jag vill gråta, du är världsbäst. Tack världens bästavän. Du vet att jag känner precis samma för dig <3

2014-06-05 @ 05:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide