Lyssna på Re:stacks

Hon förstår mig alltid, och jag förstår henne. Det är som att vi kan läsa varandra som en öppen bok. Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar henne och hur mycket jag uppskattar henne. Jag kommer alltid, alltid finnas vid hennes sida. Jag kan inte tänka mig något annat. Min allra finaste vän. Jag älskar henne som ingen annan. Utan henne skulle jag vara så vilsen och olycklig. Det är inte bara något jag säger. Det är verkligen sant. Så fort hon är med mig känns allt bättre. Våra Yolo kvällar, Re:stacks, Score, våra hälsningar, våra deeptalks, hur vi alltid finns där för varandra och hur vi inte behöver ses eller smsa varenda dag men att det ändå alltid känns som att vi sitter ihop när vi väl är med varandra. Jag tror nog på riktigt att du är min stjärnsyster, min soulmate, andra halva. Det var meningen att vi skulle ses. Universum har en plan för oss. Jag älskar dig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide