Vart skriver jag ut mina bilder?

Fick en fråga om det och hemsidan där jag beställer hem bilder på heter Fujidirekt.se. Det är en jätte bra sida. Man gör ett account där man skriver in sitt namn såklart och typ vart man bor, postnummer och närmaste affär som bilderna kan skickas till. Sen laddar man upp bilder och väljer vilket format man vill ha. Jag har skrivit ut alltifrån små 11x11 till den största möjliga. Sen så trycker man på beställ så skickas det på en gång till affären som ligger närmast dig (om du har ett stort paket) eller till din brevlåda. Kommer på typ två dagar. Och det skickas en faktura med också så man betalar i efterhand.
Här är några av bilderna jag beställde hem igår. Allt i svartvitt för jag ville det. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide