Sleepover

Tjääna. Efter aspirant möten (som föresten var väldigt mysigt) så gick jag och Clara och satte oss på våran speciella plats vi alltid sitter på och pratade en stund. Vi kom fram till att vi båda blivit väldigt känsliga på senaste tiden och hade lite djupa disskutioner haha. Sen gick vi till henne, jag duschade lite snabbt och använde några av hennes amazing produkter. Mitt ansikte är ett änglaansikte just nu, alltså påriktigt. Hennes produkter förevigt i mitt hjärta. Well well, vi ska sätta på en film nu. Har té och äppelkaka och det är näjs. Vi hörs imorgon bröder!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har faktiskt också blivit känslig och vi pratade faktiskt också om det :'( :'( :'(

2012-09-19 @ 22:40:33
URL: http://hla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide