Myzz med Hanzor

Åh ibland är jag riktigt gosig. Jag har dukat till mig och Hannah på balkongen. Vi hinner inte sitta där så länge men ett tag för att prataa och ätaa. Té också ♥ Min drog. Hannahs också. 
Kan ju skriva lite om dag. Schemat är såå härligt på onsdagar. Vi börjar i och för sig klockan 8 med matte.. Men jag gillar matte faktiskt. Om man kan det och hänger med så kan det vara kul. Sen har vi So. Samma sak med det, kul om man fattar. Sen slöjd i en timme, sen lunch och sen slöjd i en timme igen. Jag har syslöjd och vi broderar kuddar. Jag kan ju inte vara ensam om att tycka det är roligt. Jag sitter på samma bord som Thea, Kajsa och Ebba mina gosar. Vi lyssnar på musik, snackar och broderar. Så inget att klaga på :) 
Idag slutade jag efter slöjden. Men vanligtvis har vi elevens val i en timme. Jag har valt No/Ma. För i år ska jag bli en satsare. Fördjupning i de värsta ämnena alltså. Men det är ganska lugnt på dem lektionerna också. Jag gör för det mesta matte läxan och lyssnar på musik. Jag och Renée är dem enda ifrån min klass där. Annars är det några från 9b och 8orna och 7orna. Yääs, det blev ju rätt långt inlägg. Puss. Hoppas ni inte förväntade er en poet text hiho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide