min kväll igår

Vi kom till Nathalie runt åtta ungefär. Jag kom dit med Renée Ebba Nikita Leon Johannes Fabian Axel osv osv. Och det var redan folk där. Vissa hade jag träffat men andra kände jag inte. Nathalie hade fixat så himla bra, hon hade gjort sushi, bakat, det var musik och välkomsdrinkar och allting. Alla som var där var jätte sköna och det blev riktigt lyckat och värt. 
Ungefär vid halv tolv bestämde jag Renée och Fabian oss för att åka vidare. Vi åkte till Ropsten och träffade Claudia, Sophi, Hannah och Carro. Sen åkte vi hem till en kompis där det var lite folk. Sen gick vi ut då vi också skulle träffa kompisar, Carro Sophi Renée Claudia och Fabian åkte hem och det blev jag och Hannah kvar med massa killkompisar. Vi var ute ett tag och sen gick vi hem till den första kompisen igen och kollade på film och sov i cirka 3 timmar. Jag är så jävla trött nu men jag väntar på att Olivia ska komma hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide