Mellis

Té och knäckebröd, typ det enda jag levat på de senaste 2 dagarna. Skit skön skoldag idag, vi hade bara två lektioner och det var nääz. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Bon iver ♥ Sen ska jag lägga mig och läsa fatta eld. Gud mitt liv är tråkigt på vardagar. Men på Torsdag ska jag, Renée, Claudia, Sophi, Hannah och Carro till mig och typ fotta lite. För er som inte visste det är de mina bästa vänner, kom ihåg deras namn så kommer ni fatta mer av min blogg och mitt liv. Har såklart andra bästa vänner också men dem är nog dem närmaste som jag umgås mest med på helger och sådär. Och alla vi passar så otroligt bra tillsammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide