Lite ifrån helgen

Igår gick jag i skolan, det blev bara en halvdag för mig och sen så gjorde jag en grej och sen åkte jag till Olivia. Chillade kanten med mina bröder till typ halv sju. Sen stack jag och Hannah till technomässan samt aspirant upptakt. Vi dansade och hade det skojj! Carro och Madi kom också och dansa ett tag med oss. Sedan gick dem och sov hos Hannah och jag gick med massa andra till Katarina kyrkan och sov där. Det var ju en upplevelse. Dem som sov där var dem som ska bli aspiranter. Det är några ifrån min konfirmation och sen massa andra ungdommar ifrån vecko konfirmation och gloko konfirmation! Härliga människor hur som helst. 
Nu är det lördag, woop. Jag hänger just nu med mina två små kusiner och min syster. Snart kommer Olivia och ikväll ska vi vara på skinnarviksberget!

Blandade bilder ifrån igår och idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide