Bekännelser

Saker som folk tycker är lite småroligt tycker jag är skitkul.
 
Jag tänker nog lite för mycket och vrider och vänder på allting tills det inte finns mer att vrida och vända på.
 
I December åker jag till Afrika i tre veckor och fyfan vad jag lääängtar!
 
Mina bästavänner kan jag alltid prata med. Men annars håller jag nästan alla mina känslor för mig själv. Visar dem sällan för folk omkring mig och gråter bara inför folk jag kan känna mig helt säker med. Det är lite jobbigt. För egentligen skulle jag vilja kunna gråta åt massa saker. Men det funkar inte så för mig och jag vet inte varför. Det kanske får mig att se ut som en okänslig person men inom mig så har jag 1000000 miljoner känslor.
 
Jag hatar att sitta bredvid främmande människor på bussen och sätter mig alltid där ingen annan vill sitta.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide