Hejsan

Heeej bloggen. Förlåt för min usla uppdatering. Jag har ingen fantasi längre. Jag är så trött på skolan och det enda jag vill göra är att ligga och sova dagarna långa. 

Idag efter skolan åkte jag iaf till stan en snabbis och sen hem till Hannah där även Carro var. Vi åt lite, låg och pratade och gosade. Mina gosar ♥
I helgen ska jag till Barnens ö med bland annat Renée och Hannah. Det är med aspiranterna, vi är ca 37 pers som åker. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det brukar alltid vara så mysigt med den gruppen. Ska bli skönt att bara få ta det lungt för en gångs skull dessutom. Jag kommer glida runt i mjukisar och gosiga koftor och bara chilla. 
Imorgon åker jag och träffar Olivia och några boys i hennes skola. Och Carro och Hannah kanske också är med om dem har lust :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide