Tjääänare

Nu sitter jag och Clara på Claras rum och käkar chocklad. Vi ska kolla lite på Topmodel och sen ska jag hem och sova. Har varit såååhääär trött hela dagen och somnade på en lektion i skolan.
Idag efter skolan gick jag hem och bakade scones. Skit gott och tog mig endast 15 minuter, sen kom familjen hem och åt upp alla, tack. tack så hemskt mycket... Vid fem åkte jag och Clara iväg till hennes kör där jag kanske ska börja (inga fördommar tack). Fick iaf provsjunga men kommer nästan inte ihåg för jag var nervös och hörde inte min egen röst haha. Men Clara sa att det gick bra och körledaren sa att jag var välkommen. Efter det träffade vi några killar ifrån killkören. Alla var jätte mys och snel. Om jag börjar i kören ska det bli roligt att åka på läger med alla killar och tjejer. Tjejerna har jag inte pratat så mycket om men alla var också snälla och otroligt starka individer.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide