häämma

kom nyss hem, har ätit lite mellis. Scones med sylt och appelsiner, gott. Så nu är jag glad, mätt och nöjd.
Soo, nu om ett tag skulle jag alltså på träning men jag vet inte, min latmask tar över...
Idag i skolan var det kul. Var med vänner och lärde mig saker (y) toppen.

Efter skolan följde jag några kompisar en bit på vägen till ett dagis där dem kanske ska praoa. Eftersom jag/vi går i 8an är det snart dags. vecka 16-17. Det ska bli jätte kul.
 
Själv ska jag praoa på ett hunddagis i närheten till vart andra vänner ska praoa, dem ska praoa på fik, dagis, affärer m.m. Det blir iaf jätte bra för då kan vi äta lunch ihop och snackish.
Ha det bra!
Justeja, btw så har våran kära systemkamera gått sönder lite så vi måste lämna in den på lagning. Brukar gilla kvalité på bilderna jag lägger upp men får köra med digitalkameran eller webbkameran ett tag!
Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide