Africaaa

Tjena alla orroz (speciellt ni fem).
Kom hem igår från Safarin. Det var så jävla coolt. Såg massor med djur och var på några sjukt kewla ställen. Men bilder ifrån det kommer någon annan gång. Det var ju i sex dagar och dem sista tre nätterna sov vi i tält vilket jag kanske inte gillade så mycket, men jaja. Det var väl en upplevelse det med. Juste en annan dålig sak med safari är ju att man sitter i bilar hela dagarna och då blir man ju inte brun, så jag är fortfarande vit som ett jävla lakan. Har lite panne för så kan jag inte komma hem efter 19 dagar i afrika lix. 
Idag på självaste julafton har familjen varit på ett spa och sen på en jätte fin restuarang. Det har varit jätte mysigt. Maten var goood och huset var svinfint. sånt ska jag bo i när jag blir stor. utsikten var mycket vacker den med.
Bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide