Liten sjuuk

Hej, tjena tjena tjena. Idag är jag hemma, ett tag i alla fall tills jag känner mig bättre. De senaste tre dagarna har jag hostat, haft ont i halsen och varit snorig. Så orkade inte gå till skolan nu imorse. Igår kväll hade jag det jätte tråkigt så jag gjorde värsta maken och sen så tog jag bilder, classic Hanna. Så nu lär ni väl få lite bilder ifrån det här och var. Ikväll blir det dock roligare! Jag ska först åka till Carro, Olivia och Hannah och sitta i nån park och prata med dem. Sen vid sju ska jag till Konfa återträff. Woho! Har träffat alla efter och vissa är jag med i princip varje helg och vissa vardagar men det är ju några jag inte sätt på rätt så länge. Så det kommer bli skit kul! I helgen åker jag till Åland med dem också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide