in this world it's hard to get it right

Hoooola. Igår åkte jag som sagt till Hannah Olivia Carro. Jag fick sällskap av Renee. William hängde med oss också, ett tag träffade vi Ivar och Sebbe också. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, vi trollade runt. Sen träffade vi Johannes och sen åkte vi till konfa grejen. Det var mysigt att vara samlade alla (nästan) igen. Vi lekte lekar, fikade, sjöng och hade andakt. Sen åkte jag och Clara och några andra hem till Hornstull tillsammans. Men jag och Clara gick och satte oss på en brygga och pratade i ungefär en timme mer eller mindre. Vi har inte setts på halva sommaren så vi hade rätt mycket att prata om. Hon är min mysis! Love u!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide