Långhelgen

Min långhelg har varit underbar. Jag har varit med de jag älskar mest och som jag har som roligast med. Ska berätta kortfattat för er vad jag har gjort från Onsdag till Lördag.
 
Onsdag, jag och tjejerna var uppe på min altan med några pojkar. Det var en sån kväll när alla känslor bubblar fram och man pratar om allt, vi var både glada och ledsna men framförallt så visade vi varandra hur mycket vi älskar och bryr oss om varandra. Alla borde ha såna stunder med sina bästisar, jag gillar de stunderna.
 
Torsdag, denna kväll var det bara jag Vera och Adiam som var ute och röjde. Vi följde med Hannes till en fest i bromma. Det var riktigt kul, alla var trevliga och vi spelade en jävla massa beerpong. Runt 3 åkte vi in mot stan för att sova hos Vera. Vi skulle gå från TC till Östermalmstorg och det tog cirka 1,5 timmar för oss! Vi gjorde alltifrån att anmäla en McDonalds, sno en hatt, äta chickennuggets från marken, slicka på en fransk flagga, ge en kudde till en hemlös och skrika ut låten "min kvinna" över hela Östermalmstorg. 
 
Fredag, på torsdagen hade Hannes tvingat mig att tacka ja till att följa med på en fest i Dhursholm så jag höll mitt ord och jag Anna och Vera åkte dit. Vi blev hämtade av Hannes i en Tuctuc och anlände till festen som knugar. Tyvärr avslutades den festen precis när vi kom. Men vi åkte till en annan fest i närheten och där hade vi det väldigt kul, det hände inget speciellt men det var bara trevligt att prata med folk. Jag och Anna sov hos en kille som bor i det största huset i Djursholm, det var stoort. Jag gick vilse när jag skulle till toan och råkade gå in i hans brorsas rum där han log och sov, oupsie. 
 
Lördagen, jag hade velat vara med alla tjejer på lördagen eftersom vi inte hade varit allihopa på två kvällar. Jag började sakna mina orrar. Men Adiam Hannah och Estelle blev inbjudna till en fest i Nacka som de åkte till. Så jag Anna Vera och Hannes åkte till en fest på Lidingö. Det var så fint där. Utsikten var helt amazing! Vi dansade, pratade, lekte lekar och orrade runt, det vi är bäst på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide