Lista

Senaste:

Låt du hörde: Som vanligt - Den svenska björnstammen
Film du såg: FUCKING MOCKING JAY YAAA
Mat du åt: Åt två mackor och drack te nyss, innan det lagade Jacob lax och spagetti vilket var skitäckligt haha
Kram: Jacob
Puss: Det ni ;) Nu ska jag dricka lite caffe
Känsla: Oklart.. Saknad och ånger tror jag
Bråk: Bråkar med min syster on the daily bases
Resa: Cypern i somras med Hannah
Glädje: Jag vet inte ens
Längtan: Efter kärlek
Dröm: Jag drömmer oftast sjuka drömmar om ex/killar jag hållt på med, så jag antar att det var något sånt.
Personen du träffade: Hannah, Jacob och Estelle
Person du pratade i telefon med: Claudia
Personen du fick sms av: Estelle, hon kunde inte heller sova </3
Gången du var utomhus: Några timmar sen på väg hem från bion
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När vi firade min mami skulle jag tro!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide