Min dag

Jag har haft världens bästa dag idag. Jag gick till skolan ett tag och gav mina bästavänner choklad för att dem är så fina och för att det var alla hjärtans dag. Sen åkte jag till franska skolan och träffade Carro och William. Vi åkte tillsammans till Hannah som var hemma och sjuk. Både Carro och Hannah fick också choklad. Vi var hos Hannah ganska länge och sen åkte jag och William hem till mig, då fick han sin choklad och en annan liten grej jag fixat. Vi myyyste och myste och myste. Nu åkte han för ett tag sen. Han är världens myse. Jag älskar dig William.
Iaf, en sammanfattning av dagen var väl att jag var med mina närmaste som jag älskar och det gjorde min dag. Jag älskar dessutom att ge saker, och det fick jag göra idag :)
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide