Hej bloggen

Så, nu har jag tillbaka min blogglust. Att skriva av sig, lägga ut fina bilder osv osv.
Just nu sitter jag i min pyamas och lyssnar på jätte fin musik. Idag har det varit en bra dag. måndag, jaaag vet. Men den var rätt så härlig ändå. Vaknade upp med ett stort leende på läpparna och sket i att jag bråka med mamma, missade bussen, gick i kylan till skolan och framförallt, att det var skola. Jag bara loooog!
Fast efter nån timme i skolan blev jag jätte trött och höll på att somna på lektionerna. Meeen I don't care. Dagen är över och imorn är det en ny dag, nya tag och nya lärdommar. Puss!

Dagens klädsel. Hej hå. Nya UGGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide