man tar det man har

Tjeenare. Ska berätta lite om gårdagen. 
Jag vaknade upp hemma hos mig med William. Då låg vi kvar i sängen ett tag och myste och sen åt vi frulle. Jag hade ganska brottom för skulle till landet. När vi väl var där så hade vi mini-jul med mormor och morfar. Det här kommer vara första julen utan dem. Yo y mi familj kommer ju vara i Afrika. Maten vi åt var iaf awesome och det var mysigt & roligt.
Sen åkte vi hem och jag duschade och sen åkte jag till Claudia vid sju tiden. Carro, Renée, Hannah, Claudia och Sophi var där och vi firade Carro. Hennes present var jätte fin hihi. Vid 9 (tror jag.? kanske 8) åkte vi till Philip som är en kille från konfan. William var med nu också. Där var vi sedan hela kvällen. Det var jätte trevligt i början men sen så var det little too much drama. Pöjkar asså... 
Jag och William sov hos mig
Favvo bilden från igår ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide