♣Morning♣

Förlåt för dålig uppdatering igår, jag var upptagen med mitt lilla liv. Först var jag i skolan och sen på gitarr kurs och sen åkte jag hem till Elin och sov där med Clara. Gitarrkursen var sådär, läraren är lite vimsig och tjejen jag går med har aldrig hållt i en gitarr förut, sen så pratar hon bara engelska också.. Men vi får se hur det blir i framtiden. Antagligen flyttar dem mig eller henne till en annan grupp.
Idag börjar jag klockan ett så jag chillär ponäni hemma nu. Dricke té och kollar på Orange is the new black. En jätte bra serie som netflix har gjort. Det handlar om ett kvinnofängelse och brottslingarna där. Kolla på det! Efter skolan ska jag plugga. Så typiskt mig att göra allt i sista sekund..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide