Frukost på balkongen

Hej bloggen, nu är det en vanlig skoldag igen. Idag börjar jag 13.00 vilket äger, jag slutar 17.00 vilket äger lite mindre men wattafakk det är bra det med. Efter skolan ska jag på gitarrkurs. Jag vet inte om jag har berättat det men jag spelar iaf. Än så länge så har jag lärt mig allt själv. Så detta blir första kursen i hela mitt liv och sen ska jag gå en hel termin och kanske längre ifall det är något för mig. Är taggad på att lära mig mer!
Just nu längtar jag bara till helgen, har en eventuell fest på gång i Tyresö med några tjejer från klassen. Sen vill jag vara med mina andra tjejer en dag också. Saknar att inte se och vara med dem varje dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide