Min helg

Tjääna. Tänkte berätta om min helg som har varit micket rolig.
I fredags var jag först hemma med min familj, min systers pojkvän, william och min kusin och åt tacos allihopa för att fira min bror som fyllt 19, wihoo. Sen så åkte jag till Sindra som hade kompisar hemma hos sig, när jag kom hade alla redan kommit igång och det var kul. William åkte till hans killkompis men till sist kom han med 2 kompisar dit också. Jag och dem tre pojkarna sov hos Sebbe sen och vaknade på morgonen och åt på Burger King. 
Jag och William åkte hem till mig sen på lördagen och fixade oss litee sen åkte vi till Sindra. Sen kom det dit folk igen. Det var ruuligt. Men jag sov i en soffa med två andra personer och det var ju inte så roligt. Som tröst åt jag lite Mcdonalds på morgonen. 
Nu är jag och William hos mig och vi ska väl kolla på någon film och myyyyysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide