Det här må vara det jobbigaste jag gjort.

 1. Hur gammal är du om fem år? 20

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? ingen, forever alone :(

 3. Hur lång är du? 164 cm typ, vet inte säkert!

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Green Mile, fast inte hela. Ska se klart idag

 5. Vem ringde du senast? Hannah banana

 6. Vem ringde dig senast? Hannah

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? På lördag, ska vi köpa vö då? 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? typ 1 minut sen. Gulle mamma.

 11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön/grå, något sånt

12. När vaknade du i dag? halv tio

 13. Vilken är din favoritjulsång? Usch ingen.

14. Vilken är din favoritplats? vilken plats som helst man kan sitta på hur länge som helst utan att tröttna. Och kanske prata med någon kompis. 

15. Vilken plats föredrar du minst? iiingen aning

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? då är jag 25 år. Och förhoppningsvis så reser jag och lever livet. 

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Varje gång jag släckte lampan så föreställde jag mig att någon läskig gubbe/gumma stod och stirrade på mig. Hade stora problem med att sova när jag var liten. Natten var verkligen min största fiende. Jag brukade gråta och jag kommer ihåg mina panik känslor. Men nu kan jag sova som en prinsessa 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? 9gag 

19. Hur stor är din säng? liten 

 20. Har du stationär eller bärbar dator? både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? en stor tröja och trosser

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två ibland tre.

 23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Sen så har man ju rest och bott på lite andra ställen..

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm i mitt <3

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på vart jag är. Men för det mesta skor 

 26. Är du social? Ja det är jag väl

27. Vilken är din favoritglass? Spelar ingen roll vilken sort bara det är chocklad glass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? morotskaka

29. Tycker du om kinamat? Sushi är ju gott

30. Tycker du om kaffe? Näää. 

31. Vad dricker du till frukost? Té eller smooothie

32. Sover du på någon särskild sida? Den jag känner för

33. Kan du spela poker? ne :'(

34. Tycker du om att mysa/kela? Jadå om det är någon man tycker om!

 35. Är du en beroendemänniska? Nä är aldrig beroende av något typ. Förutom mig själv och musik. deep.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min vän Manni, fast han är ett år äldre 

37. Vill du ha barn? Japp, tre stycken helst

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope, men skulle vilja

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Pooool!!!!!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skulle vilja säga familj, resor, vänner. Men nej, tyvärr inte. Om jag har pengar så går dem åt på kläder.

 42. Äger du dyrbara smycken? Nopp inte speciellt

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? AWKWARD. :DDDD

 44. Kan du rulla med tungan? Näpp

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är så roliga på sitt olika sätt. Men min brorsa och jag har samma humor så han garvar jag med rätt så mycket.

46. Sover du med gosedjur? Nej vad obehagligt.

47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga för Iphone

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp.. tror jag.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En matta

 50. Flirtar du mycket? Nää, tror jag inte

51. Kan du byta olja på bilen? Nej jag är liten flicka bara. 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Cirkeln, fast del två som heter Eld.

 54. Läser du dagstidningen? Näääääj

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Skulle väl kanske vara lite svårt..

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Riiiix FM

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Två band som jag gillar.

 59. När var du i kyrkan senast? Förra helgen. Sov i kyrkan. Det ni

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Går ju just nu i högstadiet faktiskt och mina favoritlärare är Anders världens gose och Madelaine som är gravid och snart ska ta mammaledigt :(

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Högst två nätter men tror faktiskt bara en natt.

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? kommer inte ihåg. Lite synd. Förlåt till den som tyckte att den gjorde något speciellt!

63. Vad lyssnar du på just nu? Kingdom Come - The civil wars

64. Har du varit med i tidningen? Jo det har väl hänt 

65. Vad är det konstigaste du ätit? Pizza med ost, choklad, jordgubbar och banan. Men det var feta gott

66. Vem såg dig naken senast? Hahaaa, det du

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå och vit, jätte fin. 

 68. Hur imponerar man på dig? Jag vet faktiskt inte. Men jag gillar folk man verkligen känner att man kan lita på. Och som får en att känna sig speciell för just den personen. 

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, jag brukar vara det för mig själv. Sen pratar jag ut med typ Hannah eller Carro irl.

 70. Har du någon piercing? I öronen och naveln.

71. Din största vinst? Mina vänner

72. Civilstånd? singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, bloggar.

74. Är du fåfäng? nej. Fast jag gillar att se bra ut såklart. 

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja det är väl klart man ångrar saker. Men jag försöker att inte göra det! 

76. Hur gammal är din pappa? Han är 54

77. Vilket är ditt drömjobb? Det är hemligt. och förutom det skulle jag vilja bli veterinär

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa runt i världen

79. Vad har du haft för husdjur? Fiskar,hamster,katt och en kråka en gång.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Nej,för då är det antagligen en mening bakom det faktum att mina läsare inte vet detta.

81. Svär du ofta? Haha ohja

82. Sverige när det är som bäst? En solig sommardag med vänner

83. Kan du åka slalom? Ja. som en gud.

 84. Vad har du ätit i dag? Té, knäckebröd, maoam och redbull.

85. Vad har du för utbildning? Grundskolan bara. Inte ens det hehe

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Min maaage kanske. 

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Näsan

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag hoppas att det är att jag är en bra vän.

89. Vilken är din sämsta egenskap? jag är tidsoptimist,slarvig,glömsk.

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Inte en jävel

91. Saknar du något? Ja tyvärr

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Njaaa.. 

 93. Vad gör dig ledsen? Massa saker

 94. Vad gör dig glad? När man blir inbjuden någonstans. När jag skrattar med mina vänner. När man får en glad överaskning osv osv

 95. Har du varit gift eller förlovad? Ja på dagis. Det var ett fint giftemål 

96. Vad ska du göra i helgen? Come on barbie let's go party

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Hatar såna här frågor! Man kommer ju aldrig på något!

 98. Vad har du för laster? vad menar du nudå?

 99. Vem är din förebild? Min syster, Amanda Seyfried. Ja dem typ. Miley Cyrus har fina kläder.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Äta en till knäckemacka


Kommentarer
Postat av: Cluriiiiiing

Fak ju plutt din näsa är visst fin.<3

2012-09-14 @ 09:29:41
URL: http://claraflood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide