Gårdagen/kvällen

Tjeena! det var ett tag sen. Kanske ska börja blogga igen? jag får se.
I alla fall. Igår. det började med att jag vaknade upp klockan två i min säng, panneman. Men det kändes inte så fruktansvärt jobbigt iaf. Jag duschade och väntade på att mina gärris skulle komma. Tillslut kom dem hela ligan. Claudia, Sophi, Cici, Carro och Renee. Då lagade vi lite mat och satte oss för att äta. Sen gjorde alla sig iordning. Det var mysigt. Alla hjälpte varandra och vi hade bra stämning! Sen vid halv tio skulle vi befinna oss i Mörby Centrum för att träffa några killkompisar vi skulle på en fest med. Vi befann oss där då, men gjorde dem det? Nej. Dem kom ganska rejält sent och det var segt. Sen åkte vi till danderyd och sen hade vi bara kul. Kom hem runt fyra och vaknade tio idag med huvudvärk. Så bra! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide