@hannahbananas place

heii. Jag och Hannah har nyss vaknat och nu har hon gått och duschat och jag ligger kvar i sängen och lyssnar på musik. Sen ska vi hem till mig en snabbis och sen till lidingö tror jag, we'll see. På onsdagen och torsdagen har vi varit hemma hos max. Första kvällen var det jag, hannah, carro, claudia, sophi och renée och massa killar. Jag mådde ganska dåligt den kvällen, men det var kul.. tror jag haha. Jag hannah och carro sov där. Carro åkte hem ganska tidigt, men jag och hannah låg kvar i soffan med max och carl hela dagen och kollade på tre filmer, harry potter, king kong och the day after tomorrow. På kvällen kom lite fler killar, men jag och Hannah åkte hem vid halv ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide