Snart en fråge stund kanske?

Hej hej. Det har blivit alldeles försent nu. Ska egentligen sova vid det här laget. Men jag var hos Clara till halv elva och sen när jag kom hem var jag på lite blogg humör. Vad tyckte ni om inlägget till min syster? Ganska fint va..?
Föresten vill jag bara säga att det var hur skönt som helst att vara ute när jag var påväg hem. En typisk vår natt. Kallt men ändå uppfriskande. Nu vill jag verkligen att våren ska komma! Jag längtar till den dag då man bara kan gå i tjocktröja till skolan. Och sen längtar jag som tusan till sommarlovet som kommer äga! Jag kommer nog ha saker för mig nästan all the time. B.l.a konfaläger, Claras båt, Spanien, vara med alla kompisar och bada och festa och ha mys picknickar som kommer vara jätte mys.

Snart ska jag nog ha en frågestund. Så ni kan ställa hur mycket frågor ni vill och kanske ge tips på vad jag kom blogga om och fråga om jag har lust att göra det OSV.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jättefin text till din syster och fin dikt också!

2012-03-06 @ 00:09:33
URL: http://claraflood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide