Igår

Igår vaknade jag hos Bianca, jag var helt slut. Renée och Appi hade försökt väcka mig många gånger och tillochmed Biancas mamma, men jag sov vidare haha. När jag till slut vaknade åt vi frukost och städade på Biancas rum och sen åkte jag hem. När jag kom hem la jag mig i sängen och vilade lite.
Vid två tiden träffade jag Madison och Olivia utomhus och vi drack chailatte och pratade på en brygga. Mysigt! Sen gick vi till mig. Köpte MASSOR med bakelser och gjorde iordning té och kollade lite på en film. Eftersom alla hade olika planer inför kvällen åkte dem ungefär vid sju. Då fixade jag till mig och åkte till Renée och vi träffade hela gänget ifrån fredags. Var dock inte lika roligt igår.. Så vi var inte med dem så länge, ist åkte vi och träffade några andra kompisar. Men stannade inte med dem så länge heller. Och sen åkte jag hem. Inte världens bästa kväll men inte heller den sämsta! Puss.
Bildbomb.





Så sjukt snygga vänner!

Kommentarer
Postat av: Madison

Ta bort bilden på mig, snälla!

2012-03-19 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide