Hunger games

Sitter och lyssnar på soundtracket ifrån Hunger games (En cover dock, så lägger upp både orginalet och covern som jag föredrar. Orginalet är också jätte fint. Men i covern finns lite mer melodi), den är jätte fin. Längtar så mycket till filmen har premiär. Har inte läst böckerna än, har börjat lite smått på första och ska helt klart läsa ut den innan jag ser filmen. Brukar vara bäst så. Dessutom säger alla som läst den att det är den bästa boken dem någonsin läst. Jag har ju läst Harry Potter, Twilight, Vargbröder, Magi och dem där klassikerna. Och jag känner att Hunger spelen också är lite av en klassiker som man bara måste läsa!

Orginalet av Taylor Swift:
Två olika covers. Först av Megan Nicole och Tiffany Alvord
Och den här är av Julia Sheer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide