Hemma ifrån konfagruppen!

Nu är jag äntligen hemma igen. Är trött som tusan men jag måste plugga lite för imorgon är det Teknik prov. Jag har pluggat i högst en timma bara?.. Oupss..

På konfaträffen var det jätte kul. Först var vi som vanligt på en ungdomsmässa i kyrkan. Två tjejer pratade om trygghet och sjöng. Eller, ja alla sjöng. Sen gick vi till en "lokal" och fikade pratade och skrev brev till oss själva som vi får efter att vi har konfirmerat oss. Jag skrev lite frågor till mig själv som jag kommer ha svar på när jag får hem brevet igen. Sen gick vi till en kyrka igen och lekte bluff inne i kyrkan och hade tävling om vem som kunde hoppa över alla bänkar snabbast. Första gången kom jag tvåa och andra gången etta! Vi är typ 20+ i gruppen så blev väl lite stolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide