stan med claudia osv

Vet inte riktigt vilka som ska med haha. Men men, jag kom nyss hem. Sov hos Davide med Mackan och Max. Igår hade jag det kul. Först var jag med Renée, Claudia och sophi. Vi åkte till rålis och träffade Emma, Gunay och Ninna, dem var med deras pojkvänner + deras kompisar. Där var vi ett tag bara, sen åkte vi vidare till Kristineberg. Och herregud vad mycket folk det var där, det var många som var påväg hem när vi kom också eftersom vi kom ganska sent. Träffade lite gamla kompisar och några från min konfa. Trevligt trevligt. Som ni läst hade Max råkat få med min mobil med sig. Så vi åkte till Lidingö för att hämta den. Vi skulle egentligen åkt hem igen på en gång men bussjäveln skulle inte komma förns om mer än en timma. Så vi följde med Max till en studentfest. Sen tog vi halv tre bussen tillbaka till ropsten. På bussen träffade vi lite andra kompisar, vi åkte med dem på bussen och på tunnelbanan till T-centralen. Jag var så himla kissnödig så killarna följde med mig till Mc'donlads. Efter det drog vi tillbaka till tunnelbanan och jag åkte till Hornstull för att direkt åka tillbaka till Ropsten och sen hem till Davide. Jag hade iaf jävligt kul igår, tack tjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide