Myser osv osv

Sitter i mitt rum, läser bloggar, lyssnar fortfarande på musik och bara myser. Ikväll har jag städat mitt rum och hängt upp "lyktor"/ljusslingor. Har alltid velat ha det och det är riktigt mys, känns som om jag sitter i typ en.. weheartit bild. Vet inte varför, ljuset och känslan tyyp.
Ska visa lite smått från mitt rum. Har nästan alldeles nyss gjort om mitt rum, försökte få det mysigt med kuddar, filtar, levande ljus, fina böcker, små detaljer, personliga bilder och lyktor. Det är inte riktigt färdigt än men jag är på god väg. Gillar mitt rum mer och mer!
Har använt mys/mysigt/myser i detta inlägg. Kan inte få nog av mysighet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide