Saknar listan

På spotify har jag gjort en lista som påminner mig om minnen med mina bästa vänner och pojken. Den går ungefär såhär:

Pretty reckless och bon iver - för Hannah
Maria mena och massa Spanien låtar - för Carro
Aly & Aj, speeding cars och a drop in tje ocean - för Claudia
Miley cyrus och like a sun - för Sophi
I hennes små skor och min största första kärlek - för renee
Och självklart tribulations, shooting star och Camilla - för alla där ovan
Astrologen, the funeral och tusen andra - för William

Saknar er jätte mycket och längtar till Arlanda super mycket <3


Kommentarer
Postat av: rune

jag räknar dagarna tills du kommer! snart snart. pöss

2012-12-26 @ 22:35:19
Postat av: Anonym

Vi saknar dig enormt thudie!!

2012-12-27 @ 22:26:30
Postat av: Anonym

Vi saknar dig enormt thudie!!

2012-12-27 @ 22:26:30
Postat av: Hannah

Du är bäst och jag saknar dig så mycket. Längtar till arlanda!!!

2012-12-28 @ 01:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide