Lista.

Senaste:

Låt du hörde: Utan dina andetag - Kent.
Film du såg: Sagan om ringen, den sista
Mat du åt: två apelsiner, dem vag goda.
Kram: Antagligen någon i skolan som jag kom och våldkramade.
Puss: Hejdåpuss från William.
Känsla: Jag är glad över allt, men vill ändå skrika. Fast vet inte varför. 
Bråk: Är ingen bråkstake. 
Resa: AFRIKA MY FRIENDS.
Glädje: Sovmorgon.
Längtan: Längtar till Afrika som tusan, och väl där kommer jag längta till alla här.
Dröm: Att Renée skulle skjutsa mig till skolan i en bil. Sen så började en man med kniv jaga oss och hon kunde inte gasa mer. Det var lite läskigt.
Personen du träffade: Min brorsa som klev in genom dörren nyss.
Person du pratade i telefon med: William imorse när han försökte väcka mig. Väckningen sög dock, somnade om och blev försenad.
Personen du fick sms av: Williaaaam
Gången du var utomhus: När jag gick hem från skolan typ en timme sen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer faktiskt inte ihåg men var nog inte så länge sen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide