hejhå

Jag sugeer på att uppdatera. Ska försöka bättra mig
Lite snabbt om min helg:
På fredagen så var jag i skolan såklart. Sen kom William till min skola tills jag slutade. Renée hängde med oss ett litet tag men sen behövde hon springa hem och vi skulle till Olivia. Där var hon och Philip. Vi gjorde inget speciellt. Låg och mös i soffan och kollade på Dexter, världens bästa ♥
Sen så åkte vi allesammans till Callert och hängde ett tag. 
Senare på kvällen befann jag mig med Renée och William hemma hos Clara med massa najsa människor. Det var jätte skoj. Jag och William åkte sen hem till honom och sov där. 

På lördagen vaknade jag upp hos Willeman och vi gick upp och gjorde våfflor. Och sen gick vi en liten promenad. Han gillar vädret till skilnad från mig.. Den varade inte så länge för jag frös och snön var förjävlig. Vi mös lite och sen så gick tiden jätte fort. Vet inte vart den tog vägen. Men vi hade inga planer för kvällen så vi bestämde att jag skulle sova där igen. Vi åkte förbi mig och sen tillbaka. Det var meningen att vi skulle kolla på en film men vi båda somnade efter typ 20 min. Kollade klart på den på morgonen. Limitless heter den, jättte braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide