Landet

Som sagt har jag ju varit på landet med Carro under helgen. På landet gjorde vi ett par olika saker. Våra två dagar där såg ungefär likadana ut och var riktigt mysiga.
Första dagen när vi kom dit kom vi vid 2-halv 3 ungefär! Vi slängde oss i två sackosäckar och kollade på the tourist, mycket bra film. Efter det tog vi en lång promenad i skogen och på åkrarna!
Renée skrev att vi är på G, hahahah! lol
att vilka var det?
15:28
VI.
Du och jag
jag fick henne att snabbt byta åsikt
Så du kan va lugn
Nu tror hon att du och Alex är på G
Vi pratade osv. När vi kom hem igen var det dags att åka till min käre lille mormor som hade bjudit oss på middag. Vi åt rimmad lax stuvad potatis! Det är tradition och det är såå gott. Efter efterrätten åkte vi hem till torpet igen och satte oss i sackosäckarna igen och kollade på massa sex and the city avsnitt. Till dem somnade vi.
Nästa morgon vaknade vi och åt ingen frukost för vi gjorde oss hungriga till påsklunchen som skulle vara hos min morbror med nästan hela släkten. Innan dess tog vi lite fotton och gjorde oss iordning. När vi åkte dit kom vi in i ett kök fullt med mat och 5 eller kanske 6 tårtor uppdukade. Nirr! Vi åt tills vi storknade sen åt vi lite till. Och sen åt vi såklart av tårtorna.
Vi körde lite lekar men ingen av mig och carro vann tyvärr. Sen gick jag och Carro ut och fottade lite mer. Sen åkte vi hem och jag och carro gick ut på en prommenad, jag tror vi var ute i nästan en timme och vi pratade om allting som händer i våra liv just nu.
Sen gick vi hem igen, klockan var ganska mycket nu så vi satte oss i våra sackosäckar och även denna kväll somnade vi till avsnitt av sex and the city. Nästa dag gjorde vi inte så mycket förutom att packa, städa och åka hem.
utsikt ifrån fönstret.

våran lilla hörna.



På morgonen.



Mitt påskägg jag gav till carro :)



Gungaaa


lite tårtor










Hanou and Carou




äta tårta i badkaret!




vi såg djur lite här och var.

Sillmackor (y)

Kommentarer
Postat av: william

härlgia bilderr:D fina & tårtorna vill jag ha:DDDD



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om "Rapunzel's Sminkning" som jag har tagit bild på:D

2012-04-24 @ 19:44:27
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide